bakeyear.blogg.se

Här kommer jag att skriva ner allt jag bakar under hela 2013, för att bland annat se själv hur mycket jag bakar under ett år, men även för att dela med mig av min favorit recept.

Ny katiegori!

Publicerad 2013-02-04 22:03:40 i Matlagning

Jag vet att jag har skrivit att jag ska skriva om mitt bakande, men jag tänkte passa på att även lägga in de lilla jag lagar mat det är dock inte riktigt lika ofta så nu har jag laggt till en kategori som heter Matlagning om ni är intreserade av att kolla vad jag lagara för mat.
 
Det kommer mest troligt komma ett inlägg redan imorgon på ett Mat recept. Hoppas ni giller det!
 
 
Här har jag stekt fläskfilé med bara salt och peppar, gjort en sallad, friterat några mozarellasticks och lite beasås väldigt enkelt med väldigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela